Subject: Palume teie kooskõlastust eelnõule
From: "Ehitisregistri menetluskeskkond" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Thu, 4 Apr 2024 15:08:32 +0300

Tere!

Saku Vallavalitsus menetleb praegu ehitusloa taotlust nr 2411271/03597 
aadressile Harju maakond, Saku vald, Jälgimäe küla, Pärnu mnt 539, Harju 
maakond, Saku vald, Jälgimäe küla, Pärnu mnt 539, Harju maakond, Saku vald, 
Jälgimäe küla, 4 Tallinn-Pärnu-Ikla tee L10// L9// Pärnu mnt 539a, Harju 
maakond, Saku vald, Jälgimäe küla, Pärnu mnt 539// 541// Urda tee 3 
(autokeskus, piirdeaed, sidekanalisatsin, külmaveetorustik) ja soovib teie 
kooskõlastust eelnõule.

Kooskõlastuse kutse põhjus: Vastavalt ehitusseadustiku § 42 lõike 7 punktile 
1 ja § 70 lõikele 3 esitame ehitusloa eelnõu kooskõlastamiseks.

Palun avage eelnõu e-ehituse keskkonnas 
<https://livekluster.ehr.ee/ui/ehr/v1/operation/26938527>  (menetlus nr: 
423752), määrake omalt poolt toimingule kooskõlastaja ja kontrollige eelnõu 
andmeid.

Kooskõlastust või märkuseid eelnõule ootame kuni 15.04.2024 (k.a). Pärast 
selle tähtaja möödumist loeme, et olete eelnõuga päri.

Menetluse kulgu puutuvate küsimuste korral palun pöörduge menetleva asutuse 
(Saku Vallavalitsus) või menetleja (PIIA RAIDALU) poole.

Tegemist on automaatteavitusega ja sellele vastata ei saa. Ehitisregistri 
menetluskeskkonnaga seotud tehnilistes küsimustes aitab teid meie 
klienditugi aadressil [email-masked] <mailto: [email-masked]>  ja 
telefonil 625 6363.

Lugupidamisega

Ehitisregister